8.12.12

Seni Yine, Yeniden Seviyorum


Sarangni çevirmenleri ile geçen yıllarda ortak çevirdiğimiz "The City Hall" dizisinin OST'unda yer alan ve Park Sang Woo'nun söylediği "I Love You Again and Again" şarkısı ve tarafımca çevrilen sözleri. Onca zamandan sonra, bir arkadaşımın sosyal paylaşım sayfasında paylaştığını görünce birden aklıma geliverdi, ben de buradan paylaşayım dedim. Keyifli dinlemeler!


Seni Yine, Yeniden Seviyorum

Aşık olmalıyım...
Çünkü gözlerim sadece seni görüyor.
~ ~
Her gün aklımdasın.
Aşık olmalıyım...
~ ~
Kalbimin bile senden haberi yok.
Ama nerede olursam olayım, ne yaparsam yapayım...
~ ~
Sadece seninle ilgili düşünceler ortaya çıkıveriyor.
Bu aşk mı bilmiyorum.
~ ~
Gülümsediğin zaman mutlu oluyorum ve ben de gülümsemeye başlıyorum.
Rüyalarda kaybolmuş bir çocuk gibi, seni delicesine seviyorum.
~ ~
Üzüldüğünü gördüğümde dünyam paramparça oluyor.
Bu duygularımı bilmiyorsun.
~ ~
Hiç söylememiş olsam da...
Seni sevdiğimi söyleyememiş olsam da...
~ ~
Gözlerimi açtığımda sadece seni görüyorum.
Gözlerimi kapattığımda bile seni görüyorum.
~ ~
Bu aşk mı bilmiyorum.
Gülümsediğin zaman mutlu oluyorum ve ben de gülümsemeye başlıyorum.
~ ~
Rüyalarda kaybolmuş bir çocuk gibi, seni delicesine seviyorum.
Üzüldüğünü gördüğümde dünyam paramparça oluyor.
~ ~
Bu duygularımı bilmiyorsun.
Çünkü senden başka bildiğim bir şey yok.
~ ~
En ufak bir hareketinde bile nefesimi tutuyorum.
Bu aşkı kaybetmekten korkuyorum.
~ ~
Bir yansıma gibi seni izleyen kör bir aşığım.
Duyulmamış bu aşka dört elle sarılarak yaşıyorum.
Çünkü seni ayrılığa sürükleyebilirim diye korkuyorum.
Seni severek, severek, severek yaşayacağım.
~ ~
Bu duygularımı bilmiyorsun.
Seni, sadece seni seviyorum.
Çeviri: T. D. ~ Nam-ı Diğer sunshine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder