17.11.12

No Me Ames (Sevme Beni)

Bu aralar "sevmek" kelimesinden nefret ettim. Kimsenin beni sevmesini istemiyorum. Ben de kimseyi sevmek istemiyorum. Sevmek üzüntüyü ve hayal kırıklıklarını da beraberinde getiriyorsa boş ver neyine gerek Tuğba? En iyisi sevmemek kimseyi, kimseye değer vermemek... Kendi yalnızlığın da seni mutlu edebilir sanırım bazen. İşte şu an o durumdayım. Mutluluğu kendi dünyamda arıyorum kimseye muhtaç olmaksızın... Geçenlerde Victor Hugo'nun bir şiirini okudum. Şöyle diyordu: "Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?" Gülerken için için ağlanabileceği gibi yalnızken de, işler yolunda gitmiyorken de mutlu olunabilir sanırım... Hayat insana her zaman istediklerini sunacak değil, ille de olsun diyorsan bunun için elinden geleni yapıp sabırla beklemen gerek. Bu bekleyişi sürdürürken de göğüs germeli her şeye, dimdik durmalı herkese karşı. Neyse işte, böyle garip ruh halleri içindeyken bilgisayarda ne var ne yok diye karıştırayım dedim. Jennifer Lopez ve Marc Antony'nin muhteşem düet şarkısı "No Me Ames (Sevme Beni)"in klibini buldum bir dosyamın içinde. Daha önce yüzlerce kez dinlemişimdir, bugün de yine en az elli defa dinledim. Bir şarkı ancak bu şarkı kadar anlamlı, duygusal ve güzel olabilir. Her dinleyişimde beni çokkkkk çokkkk uzaklara alıp götüren bir şarkı. Keza klip de öyle. Türkçe şarkı sözlerine rastladım nette ama pek beğenmedim. O yüzden sıvadım kollarımı. Bakalım aşağıya ekliyorum çevirimi... Şarkıyı da zamanınız varsa dinlemenizi öneririm.

Marc Anthony & Jennifer Lopez - No Me Ames (Sevme Beni)




SEVME BENİ

 Marc: Neden ağlıyorsun söylesene?  
Jennifer: Mutluluktan.  
Marc: Ve neden bu kadar durgunsun?
 Jennifer: Yalnızlıktan.  
Marc: Ellerimi neden böyle sımsıkı tutuyorsun ve neden düşüncelere dalıp gitmiş gibisin?
 Jennifer: Seni çok seviyorum!
Marc: Neden?
 Jennifer: Böyle aptal ve inatçı olma.
Benden şüphe duymayı bırak! Geleceğin ne getireceği umurumda değil
Korkmuyorum
İstediğim tek şey seni sevmek
 Marc: Beni sevme çünkü farklı olduğumu düşünüyorsun.  
Jennifer: Birlikte olmamızın bizim için doğru olmadığını mı düşünüyorsun?  
Marc: Bunun büyük bir yalan olduğunu bildiğim için sevme beni!
 Jennifer: Aşkını hakketmediğimi düşünüyorsan o zaman sevme beni. Sadece burada kal…  
Marc: Sevme beni, çünkü ben her şeyimi kaybettim.
Çünkü ben dünyayı değiştireceğim
Çünkü bu kader
Çünkü bu imkansız
Biz birbirini yansıtan bir ayna gibiyiz
Bana ne olacağını da biliyorsun.  
Jennifer: Sevme beni ölmek için bir pişmanlığın savaşında
Sevme beni yere sağlam basmak için
Senin aşkınla göğe yükselmek istiyorum  
Marc: Bilmiyorum ki ne desem
Gerçek bu
İnsanlar isterse, seni gerçekten incitebiliyor  
Jennifer: Ayrılmamız umurlarında olmayacak
Ama şimdi, şu koskoca dünyada beni bir başıma bırakma  
Marc: Beni bırakma… beni bırakma.
 “Beni sevme” dediğimde beni dinleme  
Jennifer: Beni bırakma. “Beni sevme” diyerek kalbimi kırma  
Marc: Beni sevme, yalvarırım acılarımla beni başbaşa bırak  
Jennifer: Bunu yapamayacağımı çok iyi biliyorsun
Faydasız…
Seni daima seveceğim.  
Marc: Sevme beni. Binlerce fırtınanın koptuğu bu kalbimle sana sadece acı veririm
Jennifer: Sevme beni acı dolu günlerini unutmak için
Beni ben olduğum için sevmeni istiyorum  
Marc: Sevme beni
Biz birlikte göğe yükseleceğiz ve sonsuza dek birlikte olacağız  
Jennifer: Bu aşk korkunç bir fırtınadan sonra açan güneş gibi
Jennifer ve Marc Birlikte: Aynı galaksideki iki kuyruklu yıldız gibi
 Marc: Sevme beni
 Jennifer: Sevme beni…
Marc: Sevme beni…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder